Aina edullinen Toimitusaika 2–4 vrk Ilmainen 14 vrk palautusoikeus

Asiakaspalautukset

Koska verkkokaupassa et luonnollisesti voi kokeilla tai sovittaa ostettavaa tuotetta, on sinulla halutessasi täysi oikeus vaihtaa tuote esimerkiksi toiseen kokoon tai väriin, tai purkaa kauppa ja palauttaa tuote meille. Tällöin me luonnollisesti palautamme myös maksetun kauppahinnan kuluineen.

Ilmoita palautuksesta tai vaihdosta 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Joululahjaksi ostettavien tuotteiden kohdalla riittää kun saamme tiedon 31.12. mennessä, riippumatta tilauspäivästä. Sinun ei tarvitse perustella, mutta haluamme kehittää toimintaamme asiakaspalautteen ja palautusten pohjalta, joten olemme kiitollisia kaikista palautukseen johtavista syistä ja kommenteista. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen alkuperäisessä tuotepakkauksessaan. Palauta myös tuote- ja hintaetiketit. Tuotetta saat luonnollisesti kokeilla sisällä kuten myymälässäkin, mutta esim. yhden lenkin jälkeisiä kenkiä et enää voi palauttaa. Asiakaspalautettavat tuotteet on toimitettava verkkokauppaamme, myymälöissämme ei oteta vastaan verkkokaupan asiakaspalautuksia.

Toimi seuraavasti:

Pakkaa palautuksesi huolellisesti ja liitä mukaan tiedot siitä, miten haluat toimittavan. Ilmoita kuka palauttaa/ vaihtaa ja mitä. Muista liittää mukaan yhteystietosi. Palautuslomakkeen löydät täältä

Lähetä paketti osoitteella Asiakaspalautus / Haglöfs Brand Outlet/Scandinavian Outdoor, Nilsaksenpolku 2, 01510 Vantaa. Postista saat asiakaspalautusosoitekortin. Käyttämällä asiakaspalautusnumeroa 635448 sinun ei tarvitse maksaa toimituskuluja palautuksesta. Muista pyytää kuitti postista asiakaspalautuksestasi.

Asiakaspalautuspakettisi saapuu meille noin 4-7 työpäivän kuluessa Postin asiakaspalautuspalveluna.

Takuuasiat | Reklamaatiot

Valitettavasti laadukkaissakin tuotteissa voi olla valmistus- tai materiaalivirheitä. Häglöfs-tuotteilla on pääsääntöisesti yhden vuoden takuu, mikäli toisin ei ole ilmoitettu. Takuu on Haglöfsin myöntämä vapaaehtoinen ja ylimääräinen etu kuluttajalle, joka ei rajoita kuluttajansuojalain mukaista virhevastuuta. Takuu kattaa tuotteen valmistus- ja materiaalivirheet mutta ei normaalia, luonnollista kulumista.

Säilytä kaupasta saamasi lähete/kuitti takuuajan. Kuitti helpottaa virheilmoituksen käsittelyä. Takuuasiat ja virheilmoitukset käsitellään aina yksilöllisesti. Pelkkä valokuva virheestä, tai suullinen selostus virheestä harvoin korvaa virheellisen tuotteen näkemistä luonnossa. Takuuasioissa ota siksi aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 010-3970 419 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@outdooroutlet.fi. Yhteydenotto nopeuttaa asiasi käsittelyä huomattavasti. Saat samalla ohjeet siitä, miten asian kanssa edetään.

Takuuasioissa ensisijaisena velvollisuutenamme on korjata ko. tuote. Mikäli se ei ole mahdollista, sinun on mahdollisuus saada tilalle uusi tuote, tai viime kädessä maksun palautus. Vialliset tuotteet lähetämme aina Haglöfsin Suomen edustajalle arvioitavaksi. Tämän johdosta takuuasiat saattavat kestää 2-3 viikkoa.

Lähettämisen osalta toimi kuten asiakaspalautuksessa.

Tiedustelut puhelinnumerosta: 010 3970 419 (8,28 snt/puh. + 17,04 snt/min.)